18 Ocak 2009 Pazar

ANKARA CUMHURİYET LİSELİLER BULUŞTU


"ACL Merhaba 2009" brunch etkinliğinde çok sayıda  Ankara Cumhuriyet Lisesi mezunu, öğretmenleri, eşleri, çocukları ve torunları ile biraraya gelerek hoşça vakit geçirdiler. Emekli öğretmenlerimizden; matematik öğretmenimiz Adviye Günal, sanat tarihi ve resim öğretmenimiz Osman Akbay ve  fransızca öğretmenimiz Muazzez Kargalık toplantıya katılanlar arasındaydı.   Ankara Bahçelievler Buz Pateni Shoppe Tesislerindeki buluşmada gündem yine eski okul günleri idi. Eski dostlar birbirlerine doyamadan ayrılırlarken en kısa zamanda yeni bir etkinlikte buluşmak dileğiyle vedalaştılar.

Brunch fotoğrafları slayt gösterisi için aşağıdaki adreslere lütfen tıklayınız:
Rüya'nın objektifinden:
ACL'li Portreler:

Gelen mesajlar:

Mehmet'ciğim, kalbim ve gönlüm sizlerle olacak...Herkese sevgiler... www.aydintansel.com - Aydın Tansel

Sevgi Mehmet,
Merhaba.
Cumhuriyet liselilerle ilgili düzenlediğin toplantı nedeniyle seni içtenlikle kutluyorum. O gün, daha önceden planlanmış bir toplantım olduğu için katılamayacağım. Ama, gönlümün sizlerle birlikte olduğunu belirtmek isterim. Tüm dostlara selam ve sevgiler.
Ercan Deva


Harikasınız..aranızda olabilmeyi çok isterdim..imrendim özendim..
Yüzlerinizden gülücükleriniz eksik olmasın.. 
Hepinize sağlık dolu uzun ömürler ve çok çok güzel günler temenni ediyorum..
Herşey sağlık içerisinde,gönlünüzce olsun canım ACL li arkadaşlarım,
Ellerinize sağlık Mehmet bey..  Sevgiler,sağlıklar Berrin Yücekaya-1971/İstanbul


Mehmet Kardeş;
Eline sağlık, vesile oldun, özlem giderdik . . .
Devamını dileriz.
Kolay gelsin.
slm
Besim ERGÜVEN (1963-67)

Sevgili memed, Bugün yine güzel bir gün yaşattın. Saol – Varol - Sevgilerimle - Apti 

Sevgili mehmet arkadasımıza candan sevgi ve selamlar...bende katılmayı çok arzu ettim ancak  kaya şahin aynı zamanda benim yerimede katıldı... Resimler son derece güzel...imrendim...peynir tabagını hazırlayan şefinde ellerine,aklına   tesekkurler... Her zaman yollarımızı bir yerlerde  buluşturabilmek dilegi ile..... sevgiyle kalın....güner şahin

Sevgili arkadaşlarımızı gülümseyen yüzleriyle bir arada görmemizi sağlayan etkinlik düzenleyicisi sn.Hamurkaroğlu na teşekkür ederiz.Datça da bulunma nedenimle katılamadığım bu ve benzer toplantı etkinliklerinin kendimizi iyi hissetmemizde sınırsız yararları olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.
Aziz Ertürk OĞUZ 71

Sevgili  Kardeşim,
18/1/2009  günlü  toplatıya çok arzu ettim ve bir çok ACLliye gelmelerini ısrarla istedim ama kismet olmadı ani misafir gelince katılamadım çok üzüldüm, inşallah bi sorakine  hasret giderirriz.......  Mehmetciğim seni öpüyor mutlu sağlıklı günler dilerim..  Bülent KIVANÇ

Merhaba Evet bende gidebildim. Gittim, gordum, cok keyf aldim. Benden cok seneler once okulumuzdan mezun olmus bircok kisi ile birarada olmak ne guzel bir duygu. Tekrar tesekkur ediyorum. Saglicakla. Gittim, gördüm ve geldim :) çok keyifli idi. Zeynep Mine Töre (Erdem) - Eskişehir

Mehmetciğim, Resimlerden gördüğüm kadarı ile katılım , şimdiye kadar aynı mekanda düzenlediğin, en yüksek seviye. Ben de katılmayı çok isterdim, bu sefer katılamadım, ancak gelecek seferi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu organizasyonu yaptığın için ellerine sağlık. Bütün arkadaşlara selamlar,sevgiler.
Nejat koşal.


SEVGİLİ RÜYA VE MEHMET, 
GÜZEL PAZAR SABAHI VE RESİMLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER, GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ANILAR KAZANDIK YİNE, TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN...
AYŞEN YILDIRIM SUNGUR


Mehmet Bey ve Rüya Hanım,
Gerçekten çok güzel ve özel bir gündü benim için. Çok teşekkürler herşey için, görüşmek dileğiyle, sevgiler. Mürşide Tatoğlu


Sevgili Rüya-Mehmet,
Yine buluşturdunuz dostları, yine keyifli bir haftasonu geçirmelerine basamak oldunuz ACL'lerin ve ailelerinin. Ne mutlu size ve katılanlara...Gerçekten çok içten niyetlendim katılmak için ama olmadı. TÜRSAB Başkanımız Başaran ULUSOY'un kardeşinin ani vefatı nedeniyle İstanbul'a gitmiştim.
En kısa zamanda yeniden bir bahane bulur MUYUZ  toplanmak için?.. Size ve tüm arkadaşlara selam ve sevgiler...
Alper MAÇKAN

Selamlar Mehmet bey, toplantı için tekrar teşekkürler. Bir iki fotoğrafı gönderiyorum. Sevgilerimle.  Vecihi Tezcan

Sevgili Arkadaşlar,
Platforma üye olduğumuzdan bu güne değişik tarihlerde ve yerlerde yapılan bir araya gelişlere katılma imkanımız olmadı. Ama yazılanları okudukça ve o birliktelikleri görüntüleyen fotoğrafları
gördükçe de iç geçirmedik değil. Uzun bir süredir Okulumuzun Kasım ayında yapılan toplantılarına 2008 deki
hariç katıldık. Gecelerine katılamamıştık. Belpa'da yaptığı organizasyonla, büyük bir katılımın sağlandığı 2009 yılı
ilk birlikteliğini gerçekleştiren Mehmet ve Rüya Hamurkaroğlu kardeşlerimize sonsuz teşekkürlerimizi sunarız.
Lise yılları ile ilgili fotoğraflar konusunda oldukça tembellik yaptığımızın farkındayız. İlk fırsatta bizdeki fotoğrafları da (kim bilir hangi kutuda duruyorlar) günışığına çıkarıp sizlerle paylaşacağız. Hepinize saygı ve sevgiler sunarız,
Lütfü Metin(1968) & Özcan (Erel) Metin(1970) 


Teşekkür ederiz.güzel bir gün geçirdik yılları bir anda silerek tekrar bir araya gelmek güzeldi .sevgi ve selamlarımızla.Sevinç ve Yılmaz Sürmeli

SEVGİLİ MEHMET,
YÜREĞİNİN TÜM GÜZELLİKLERİNİ ELE VEREN GÜLEN YÜZÜN İLE, BİZLERE SUNDUĞUN
GÜZELLİKLERE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİN.
"Sevgi çiçeği" nasılda yakışmış  bu isim, güzel,doğal,hesapsız kitapsız
bizlere sunulan doğa harikasına.
Son ankara buluşmasındaki ACL dostlarımıza ne mutlu. Darısı bahardaki "YOLUN
YARISI " buluşmamızın başına.

GELİN BİRLİK OLALIM,
İŞİ KOLAY KILALIM,
BAHARDA BULU DA OLALIM HEPİMİZ.
Beyhan Akkoyunlu Şekerci
ACL 1963